Nortonline

Υπηρεσίες στο cloud για όλους

Εξυπηρετώντας πάνω από 1.000 επιχειρήσεις οι οποίες βασίζονται στην ακρίβεια των στοιχείων σχετικά με τα προϊόντα της, η Nortonline χρειάστηκε μία αξιόπιστη online λύση ηλεκτρονικών συναλλαγών. Γι’ αυτόν το λόγο, στράφηκε στην πλατφόρμα του Windows Azure, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες της, χωρίς να αυξήσει το λειτουργικό της κόστος.

http://nortonline.com.gr

Microsoft products

  • Microsoft Exchange Server
  • Windows Azure

παρεχόμενες υπηρεσίες

  • Enterpise solutions
  • Διασύνδεση ERP
  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες

Έγραψαν για εμάς:

Αξιόπιστη λύση online ηλεκτρονικών συναλλαγών στο cloud

Microsoft Ελλάς

Η συνεργασία μας με την Netmechancis ξεκίνησε πριν από 6 χρόνια, με την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου online συστήματος παραγγελιών (B2B Portal) το οποίο είναι άμεσα συνδεδεμένο με το EPR της εταιρίας συμβάλλοντας σημαντικά στην αυτοματοποίηση του συνόλου των διαδικασιών μας. Το προσωπικό της εταιρίας κατέχει υψηλή τεχνογνωσία, υπάρχει συνέπεια, γρήγορη ανταπόκριση και θεωρώ πως πρόκειται για έναν πραγματικά αξιόπιστο συνεργάτη.

Γιώργος Κουράκης,
Nortonline Managing Director

περιγραφή

Η Nortonline είναι μία εμπορική εισαγωγική εταιρεία προϊόντων τηλεφωνίας. Αποτελεί κύριο προμηθευτή καταστημάτων και αλυσίδων στα είδη τηλεφωνίας για όλη την Ελλάδα και τη Κύπρο. Οι εργασίες τις εστιάζονται στο χονδρεμπόριο και για αυτό με τη βοήθεια της εταιρείας Netmechanics έχει αναπτύξει ένα σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Σκοπός της να επιτύχει για τους πελάτες της πιο γρήγορη παραγγελιοληψία, άμεση ενημέρωση σε τιμές και προϊόντα, ασφάλεια συναλλαγών, αλλά και να ελαχιστοποιήσει τα λειτουργικά της κόστη.


Το πρόβλημα

Η Nortonline καθημερινά εξυπηρετεί εκατοντάδες επιχειρήσεις τροφοδοτώντας τις με τα προϊόντα της. Με ένα πελατολόγιο που ξεπερνάει τις χίλιες επιχειρήσεις σε όλη την επικράτεια προσπαθεί με κάθε τρόπο καθημερινά να κρατήσει υψηλή ποιότητα υπηρεσιών. Για να το καταφέρει αυτό θα πρέπει να ενημερώνει τακτικά τους πελάτες της για την ποικιλία των προϊόντων που προσφέρει καθώς και για τις τρέχουσες τιμές τους. Και όλα αυτά θα πρέπει να τα καταφέρει χωρίς να αυξήσει τα λειτουργικά έξοδά της.

Έτσι αναζητήθηκε ένας τρόπος ο οποίος θα διέθετε ξεκάθαρες τις διαδικασίες ως προς τον τρόπο λειτουργίας και χειρισμού του, εκ μέρους του προσωπικού, και με τη βοήθεια του οποίου θα πραγματοποιούνταν εύκολα και σε πραγματικό χρόνο η ενημέρωση των πελατών για την γκάμα των προϊόντων, τη διαθεσιμότητα αυτών και φυσικά την τιμή τους.

Παράλληλα οι πελάτες της Nortonline έχοντας και αυτοί σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα, απαίτησαν από τον προμηθευτή τους να τους παρέχει αυτόματα αυτήν την πληροφορία, ακόμα και σε ώρες εκτός λειτουργίας του φυσικού καταστήματος, και σε τέτοια μορφή ώστε να είναι επεξεργάσιμη από τα συστήματά τους, ενώ παράλληλα να μπορεί η πληροφορία αυτή να συνδεθεί με το ERP τους.

Βασισμένη στις γενικότερες ανάγκες της, η Nortoline είχε προμηθευτεί ένα ERP το οποίο εμπεριέχει όλη τη πληροφορία σχετικά με τα προϊόντα της (φωτογραφίες, περιγραφές, διαθεσιμότητα, συμβατότητα προϊόντων κ.λπ.). Παρ’ όλα αυτά, η πληροφορία αυτή ήταν εγκλωβισμένη στα στενά πλαίσια της εσωτερικής μηχανογράφησης. Έπρεπε λοιπόν να βρεθεί ένας τρόπος ώστε να η πληροφορία να “εξωτερικευθεί”, να γίνει δηλαδή προσβάσιμη και από τρίτους.


Η λύση στο Azure

Η Netmechanics εφοδιασμένη με τα σύγχρονα εργαλεία που της παρείχε η Microsoft σχεδίασε και ανέπτυξε ένα σύστημα που λύνει το προαναφερθέν πρόβλημα. Αρχικά η Nortonline προμηθεύτηκε νέους server με λειτουργικό Small Business 2011 και Premium Addon.

Έτσι, δημιουργήθηκε η βάση για τη διαμοίραση της πληροφορίας, αφού με αυτόν τον τρόπο λύθηκαν τα θέματα εσωτερικής πληροφόρησης και οργάνωσης, με τη βοήθεια λύσεων όπως ο Exchange 2010, ο SharePoint 2010 και το νέο Web Outlook Access.

Η βάση δεδομένων του ERP έτρεχε πλέον σε SQL Server 2008 R2 χωρίς κανένα πρόβλημα.

Έχοντας υπόψη την απαίτηση των πελατών της Nortonline, επιλέχθηκε η τελευταία λύση της Microsoft για το cloud, το γνωστό Windows Azure. Συνδυάζοντας πέντε υπηρεσίες του Azure, δημιουργήθηκε μία εξαιρετικά αξιόπιστη λύση η οποία αποτελείται από τις εξής υπηρεσίες:

  • Blob Storage
  • Content Delivery Network Service
  • Hosted Services
  • Database
  • Datasync

Μέσω των προαναφερθεισών cloud υπηρεσιών του Azure και με την βοήθεια της Netmechanics, η Nortonline κατάφερε:

  • να παρέχει φωτογραφικό υλικό των προϊόντων της, άμεσα διαθέσιμο στους τελικούς πελάτες.
  • να έχει βάση δεδομένων με πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα(κωδικοί, τίτλοι, περιγραφές, τιμές, διαθεσιμότητα κ.λπ.) η οποία σε συνδυασμό με την υπηρεσία DataSync συγχρονίζεται με τα στοιχεία του SQL Server της εταιρείας κάθε 5 λεπτά!
  • να έχει εγκατεστημένη την υπηρεσία παροχής πληροφοριών (WebService) και να εξυπηρετεί τους πελάτες της Nortonline όλο το 24ωρο, με επικαιροποιημένα στοιχεία σε πραγματικό χρόνο.
phone sc-fb