Χαλκιαδάκης - Γεύσεις Κρήτης

Παράδοση και ποιότητα στο τραπέζι σας

H Παραδοσιακή γεύση και ποιότητα έρχεται ένα βήμα πιο κοντά στον καταναλωτή που έχει πλέον τη δυνατότητα να αγοράσει τα αγαπημένα του Κρητικά προϊόντα από το ηλεκτρονικό παντοπωλείο που ανέπτυξε η Netmechanics για την εταιρία Χαλκιαδάκης.

http://kritis.gr

παρεχόμενες υπηρεσίες

  • Client-side coding
  • Hosting
  • Server-side coding
  • Διασύνδεση ERP

περιγραφή

Οι Γεύσεις Κρήτης είναι μια ολοκαίνουρια ιδέα της οικογένειας Χαλκιαδάκη για τη δημιουργία παραδοσιακών παντοπωλείων με προϊόντα αποκλειστικά από την Κρήτη.

Στις Γεύσεις Κρήτης, ο ντάκος τα ξεροτήγανα, η μυζήθρα, το απάκι, οι χοχλιοί, τα κρεατικά, η γραβιέρα, το ελαιόλαδο, η ρακί, τα κρασιά και δεκάδες άλλα ποιοτικά κρητικά προϊόντα βρίσκουν τη θέση τους στα ράφια των ιδιαίτερων αυτών παντοπωλείων που ουσιαστικά αποτελούν προέκταση της Κρήτης στην Αθήνα.


Η ανάγκη

Η κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος έπρεπε να καλύψει τις εξής ανάγκες:

  • Το ηλ. Παντοπωλείο έπρεπε να είναι εύκολο στη χρήση με παρουσίαση προϊόντων τέτοια ώστε να εκλύει τον πελάτη.
  • Την παρουσίαση και ανάδειξη όλων των παραγωγών δίνοντας βάση σε αυτούς που έχουν προέλευση από τη Κρήτη.
  • Την ανάδειξη των κρητικών κυρίως προϊόντων.
  • Τη σύνδεση με το ήδη υπάρχον ERP της εταιρείας έτσι ώστε η ενημέρωση των προϊόντων να γίνεται με ευκολία και αμεσότητα.
  • Την ανταπόκριση του συστήματος στη μεγάλη ζήτηση.

Το πρόβλημα

Όλα τα παραπάνω αποτελούσαν αρνητικό παράγοντα για την απόδοση του ηλεκτρονικού καταστήματος, συν τοις άλλοις οι πόροι ήταν συγκεκριμένοι, και η αναβάθμιση αυτών θα μεταφραζόταν σε επιπλέον κόστη για την εταιρία.


Η λύση

Για την πλήρη κάλυψη των αναγκών του πελάτη η Netmechanics ανέπτυξε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πλήρως συνδεδεμένο με το ERP με σκοπό όλες οι προσθήκες των νέων προϊόντων, φωτογραφιών και διαθεσιμότητας να γίνονται από το ERP αυτόματα στο site.

Επίσης υιοθέτησε συγκεκριμένη περιοχή για την προβολή του ονόματος παραγωγού και για την περιγραφή της επιχείρησής του σε κάθε προϊόν του καταστήματος.

Για την επίτευξη της πλήρης ενημέρωσης του πελάτη γίνεται λεπτομερής περιγραφή του κάθε προϊόντος με κωδικό, τιμή κιλού, μέση τιμή τεμαχίου και διαθεσιμότητα.

Τέλος για να ενισχυθεί η κοινωνική ταυτότητα της εταιρίας χρησιμοποιήθηκαν social media share icons σε κάθε προϊόν.


Οφέλη

Μετά την ολοκλήρωση του έργου η εταιρία έχει πλέον την δυνατότητα να:

  • επεξεργάζεται συνολικά τις πληροφορίες των προϊόντων από ένα ERP (το ERP της εταιρίας Χαλκιαδάκης) με αυτόματη προβολή στο site χωρίς επιπλέον επεξεργασία σε άλλο σύστημα.
  • ανταποκρίνεται στη μεγάλη ζήτηση που έχουν τα ποιοτικά παραδοσιακά προϊόντα, εξυπηρετώντας μια τεράστια γκάμα πελατών σε όλη την Ελλάδα και κυρίως την Αθήνα, ξεφεύγοντας από τα τοπικά όρια.
  • προβάλλει τους ίδιους τους παραγωγούς δίνοντας προστιθέμενη αξία στο προϊόν.
phone sc-fb