Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Nemtechanics συμμετείχε στο Web Summit καθώς της δόθηκε εκ νέου η δυνατότητα να παρουσιάσει ένα από τα προϊόντα που έχει αναπτύξει.
Φέτος, η συμμετοχή της εταιρείας (1/11-4/11) καθορίστηκε από τη δυναμική εισαγωγή και παρουσίαση του NM STORE (της Ελληνικής SaaS πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου) στον χώρο του λογισμικού και των λύσεων του eCommerce, worldwide.
Μεταξύ άλλων, οι συμμετέχοντες, είχαν την δυνατότητα να γνωρίσουν το συγκεκριμένο προϊόν, να κατανοήσουν την έννοια της αναγκαιότητας του performance στον τομέα του εμπορίου και σαφώς να ακούσουν για τα μελλοντικά σχέδια της ανάπτυξης του λογισμικού της Netmechanics τα οποία κάνουν λόγο για εφαρμογές AI, για Recommendation Engine και γενικότερα για personalization προς το κοινό.
Και φέτος, στο συνέδριο, επισκέυθηκαν το booth του NM STORE, εκπρόσωποι επιχειρήσεων του χώρου, όπως της AMAZON, της Yandex, της CISCO, κ.λπ. και υπήρξε ανάλυση της δυναμικής και της ανάπτυξης που μοιάζει να έρχεται το 2022 στο τομέα.
Σημαντικό θεωρήθηκε δε, πως η Netmechanics έβαλε τα θεμέλια συνεργασιών με εταιρείες που προσφέρουν καινοτομίες και ουσιαστικές λύσεις που εξυπηρετούν το Digital Transformation στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και που ως στόχο έχουν την δημιουργία ικανοποιημένων χρηστών-πελατών.