Φτιάξε το eShop σου… Χθες!

Ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας οφείλει -αναμφίβολα- να ακούει συνεχώς τις ανάγκες της αγοράς, να ελίσσεται και κατ’ επέκταση να προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα. Έτσι, οι Έλληνες επιχειρηματίες είναι υποχρεωμένοι να εναρμονιστούν με τις νέες συνθήκες που επικρατούν στο εμπόριο.

Η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στη χώρα μας (όπως φαίνεται και στον παρακάτω πίνακα) είναι ραγδαία και όπως όλα δείχνουν, αυτή η αύξηση, θα συνεχίσει με αυτούς τους φρενήρεις ρυθμούς.

Και πως να σταματήσει, άλλωστε, όταν 8 στους 10 Έλληνες πριν προχωρήσουν σε οποιαδήποτε αγορά (είτε δια ζώσης, είτε online) πραγματοποιούν έρευνα στο διαδίκτυο και 6 από αυτούς ολοκληρώνουν την αγορά εκείνη τη στιγμή;

Αν δεν έχεις μπει ακόμα στην εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου, σήμερα ήρθε η ώρα να το κάνεις. Και παρακάτω μπορείς να βρεις κάποιους ακόμα λόγους που πρέπει να φτιάξεις το eShop σου… ΧΘΕΣ!

  • ΣΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΕΣΟΔΑ 24/7
    Το Ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ξέρει από αργίες, Κυριακές και γενικότερα διακοπές. Μπορεί την Κυριακή να μη θέλεις να δουλέψεις, αλλά σίγουρα δε θα έλεγες όχι αν συνδύαζες την ξεκούραση με έσοδα. Πολλοί καταναλωτές συνδυάζουν τις διακοπές με αγορές και το eShop είναι εκεί να τους εξυπηρετήσει με μεγάλη διάθεση.
  • BRAND AWARENESS
    Δίνεται η δυνατότητα σε μικρό χρονικό διάστημα (αν συνδυάσεις τη δημιουργία του eShop με μια σωστή στρατηγική Digital Marketing) να γίνεις γνωστός παντού. Να εκτοξεύσεις την αναγνωρισιμότητα σου και κατ’ επέκταση τον τζίρο σου.
  • ΕΧΕΙΣ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΟΛΑ
    Σίγουρα ένας επιχειρηματίας που σέβεται τον εαυτό του και την επένδυση του, κρατάει στατιστικά στοιχεία για καθετί που λαμβάνει χώρα στο κατάστημα. Πως θα σου φαινόταν όμως να έχεις αυτόματα πλήρη εικόνα για τα πάντα, σχετικά με τα προϊόντα και τις πωλήσεις σου; Κάτι τέτοιο δίνεται απλόχερα στο χώρο του eCommerce και σίγουρα θα είναι ένα μεγάλο όπλο για την άριστη οργάνωση της επιχείρησης σου.
  • ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
    Ένα ορθά δομημένο eShop ξοδεύει πάρα πολύ λίγα σε σχέση με αυτά που βγάζει. Τα κόστη συντήρησης και διαφήμισης είναι τόσα όσα πρέπει, ανάλογα την εκάστοτε περίοδο, για να μετατραπεί η επένδυση με τη σωστή στρατηγική σε κέρδος. Αντίθετα, ένα Φυσικό Κατάστημα έχει συχνά δυσβάσταχτο ενοίκιο και σε περιόδους μη εμπορικές -πλέον- δεν είναι σε θέση να καλύψει ούτε αυτό.
  • ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ
    Ότι βαδίζουμε ήδη στην ψηφιακή εποχή το αναφέραμε και παραπάνω. Ότι ο ανταγωνισμός σου έχει αρπάξει την ευκαιρία από τα μαλλιά όμως; Όταν ο βασικός ανταγωνιστής, που μέχρι χθες μοιραζόσασταν τους πελάτες της ίδιας γειτονιάς, έχει αρχίσει να πουλάει τα ίδια προϊόντα με εσένα σε ολόκληρο τον κόσμο ή σε ολόκληρη την χώρα, και βλέπει τα κέρδη του να εκτοξεύονται, εσύ θα μείνεις πίσω;
  • ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΜΕΓΑΛΩΝ BRAND
    Δεν πρόκειται να γίνεις από τη μια μέρα στην άλλη Κολοσσός, ούτε να πάρεις τη μερίδα του λέοντος στον κλάδο σου. Αλλά, με ένα γρήγορο και εύχρηστο eShop μπορείς να πάρεις κι εσύ μερίδιο από ανταγωνιστές θηρία που σαν Φυσικό Κατάστημα δε θα μπορούσες ποτέ να τους κοιτάξεις στα μάτια. Άλλωστε, όλα στο eCommerce είναι ζήτημα Performance και επιλέγοντας τους κατάλληλους συνεργάτες αυτό μπορεί να επιτευχθεί άμεσα και άκοπα.
  • ΠΛΗΡΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ
    Εκτός όλων των παραπάνω πλεονεκτημάτων στο eShop μπορείς με μεγάλη ευκολία και σε πραγματικό χρόνο να προβάλεις όλα σου τα προϊόντα και να τα αναδείξεις ανάλογα με τις κατάλληλες φωτογραφίες. Προϊόντα που στο Φυσικό Κατάστημα ήταν σε σημείο στο οποίο δε θα μπορούσε να αναδειχθεί η αξία τους στο eShop μπορούν να προβληθούν ισάξια με όλα τα υπόλοιπα.
  • ΠΟΥΛΑΣ ΠΑΝΤΟΥ
    Ακόμα κι αν στην περιοχή σου έχεις το 100% του αγοραστικού κοινού, γιατί να περιοριστείς μόνο σε αυτό; Στο eCommerce οι αποστάσεις εκμηδενίζονται, όρια στα κέρδη δεν υπάρχουν και… τι άλλο περιμένεις για να επικοινωνήσεις μαζί μας;

Στέλιος Στουραϊτης
Sales & Marketing @ Netmechanics LLC
s.stouraitis@netmechanics.gr